Tuesday, October 19, 2010

eh, awak...kenalkan.....




salam sejahtera salam pengenalan...
haa....ni la aku...pemilik blog nih...semat kn pic aku nih...haha
first of all, nama aku Muhammad Nabil Bin Hamid....
korang boleh je panggil ak Nabil...
aku ni baru je jadi "blogger" nie...
jadi x bape pro lagi lah...
tapi xpe....
aku ni cepat blajar...
so, aku akan cube utk hiburkan korang sume....
harap2 la korang boleh support aku....
maybe korang tertanye-tanye...
kenape name blog aku nie plek sgt?
sebenarnye, ini hanyalah satu konsep....
perhaps, aku dapat banyak idea untuk elaborate tajuk 2...hehe
so, nantikan la post pertama aku yer....
dan, aku minta tolong korang sume tolong sebarkan...
hehe..
thanks...
salam persahabatan~

0 comments:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) href='http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2011/05/letak-emotion-icon-dalam-komen.html'target="_blank">Grab tutorial here

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...