Friday, July 1, 2011

PROKID~:)

im back!!

ramai orang bising kat aku

BILE KO NK UPDATE BLOG KO 2???
DAH BERSAWANG DAH!!! 

aiyoOoOoOoOo
sabar bhaa~~
aku busy kot...huhu

baru skrang ak ade kesempatan sikit...
recent program aku ialah.....

PROGRAM KHIDMAT INSAN DINAMIK 4 & 5
or
PROKID 4 & 5

2 kali kot ak g program 2...
2 minggu ak abis gitu je
huhu

tp aku puas la...
walaupun xdpt adik....
huhu
sedey dow....
2 kali aku pegi
habuk pun xde...
aku jadi urusetia
bahase kg aku, "runner"
so...
mmg xdpt la pgg budak...
ak just tgok je dari jauh...
huhu...

tp atleast ok la....
ak dpt la pngalaman sikit2 nih...
mesti korg tertanye-tanye kan?
mende la prokid2 nih kan?

prokid ni sbenornye ialah program utk didik adik2 nih....
kirenye kite jadi fasi la...
kecian kot...
dorg mgkin x bernasib baek cm kite...
masing2 ade msalah sndiri...
masalah kite time bangku skola dulu da selesai...
skrang....
kite la yg kene bantu adik2 nih...
mulia kan?
berkorban untuk generasi akan datang :)


barisan fasilitator yang gagah perkasa *waaahhh!!*


barisan akak fasilitator yang ayu....*cewahh*


abang cokey, abang syafiq (ex-KO prokid 4), ngn sue 


barang-barang amanah yang sememangnya mem"beban"kan


menyesali kesilapan lampau...huhu :(


susa dow nk pujuk adik-adik nih...

emmm....
tula sikit sebanyak sedutan dari program nih...
bnyak g gambar sbenarnye...
tp aku xde bnde2 2 sume...
huhu

tp ak still bangge la...
ade adik ckp aku baek dow...
HAHAHA!!!
*gelak x ingat dunie*

hmmmm....
2 je la....
t aku ade mase aku post lg eh....
chow dlu

salam~:)



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...