Friday, July 15, 2011

wah....tahniah sume~:)


hmmm...
sibuk sikitlah beberapa hari nih...
tapi...

JENG JENG JENG....

sejuta tahniah diucapkan kepada 
(link bukti kemenangan dy~)
kerana telah memenangi anugerah 
(link blog nye~)

special thanks to 


sebab menghargai 
blog yang x seberapa nih
*cewaaahhh*

aku terharu siot....
ade la jugak terpampang link blog aku nih kat dlm entry beliauaku tersenarai~ :)
kot...haha:D
click lah link kat atas 2...
 thanks yer sharifdez..

segulung tahniah gak diucapkan kat sume
yang bakal melanjutkan pengajian
kt ipta/ipts after
dapat result UPU semalam
aku banggalah dengan korang sume:)

last but not least...
thanks to all my family and friends
yang dah banyak tolong aku...
support aku....
and not forgotten...
my squad~
gambate'21
luv u all...

3 comments:

  1. bila pulok kami support ko..hehe.. :p

    ReplyDelete
  2. support lah...contohnye...
    front support position down
    hahaha =))

    ReplyDelete
  3. Terima kasih.

    http://sharifdez.blogspot.com/2011/07/tahniah-dan-terima-kasih-jom-serbu.html

    Blog Sharifdez

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...